יום חמישי, 3 באוגוסט 2017

חדרי בריחה




אל טרנד חדרי הבריחה הגענו לא ממש על ההתחלה... 

הילדה (בת ה18 כבר...) היא זאת שרצתה שנלך לאחד החדרים כברר שנה שעברה (בערך מפסח  2016...) אותי זה פחות משך.... אני זוכרת שלא ממש אהבתי משחקי בריחה במחשב (אם כי מהילדה הבנתי שהמשחקים במחשב כבר עברו שדרוג והם באמת נחמדים לעומת הראשונים...)


וגם המחיר די מרתיע...
יש המשווים חדרי בריחה להליכה לקולנוע – אז נכון שיש בזה משהו (כי כמו שבסרט יש בריחה מהמציאות גם בחדרי בריחה אתה נכנס לעולם אחר...) אבל התמחור בכל זאת מאד יקר...

אני מניחה שהתמחור היקר קשור לכך שזה היום מאד 'טרנדי'...

כשכנסתי לטרנד והבנתי את הרעיון וגם אהבתי אותו הייתי בטוחה שעד היום נעשה 10 חדרים פחות או יותר - בפועל נדמה לי שעשינו (ואני גם מחשיבה את "חדר החידות של הרמב"ם" שעשינו בטבריה - שהיה החדר הראשון שעשינו כ"חדר בריחה") 5 חדרים...
כי חוץ מהמחיר - לא תמיד זה מסתדר. (הנה היום תכננו לעשות חדר, עם חברה שלי, ובסוף הבת לא הרגישה כ"כ טוב...)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה