יום חמישי, 26 בינואר 2017

פסטה פרימיום

כזכור אני חברה במועדון השופרסטאר של שופרסל, בו אני מקבלת מידי כשבועיים קופון של מוצרי שופרסל אותם אני זכאית לקבל. את הקופונים בתקופה האחרונה אני מקבלת דרך האפליקציה הנהדרת של שופרסל – וכאשר אני עושה הזמנה דרך האינטרנט ("שופרסל ישיר") כחברת המועדון אני יכולה להזין את הקופון ולרכוש דרך האינטרנט. (פשוט מדהים !!!)

הקופונים הפעם היו כללו 2 חבילות של פסטה פרימיום, פסטה מחיטת דורום, המיוצרת באיטליה, קופסת פטריות חתוכות של שופרסל וצנצנת שום כתוש.



כשקבלתי את המוצרים הבנתי שאני הולכת להכין להתחלה פסטה ברוטב עגבניות.
לאחר שנים בהם התנסתי ברוטבי עגבניות שונים בהם השתמשתי בעגבניות עצמם, הבנתי שהרוטב הכי מוצלח הוא בעצם הרוטב הראשון שהכנתי בדירת השירות הלאומי כשהבנתי שפסטה ברוטב/רסק עגבניות זה דבר כל כך קל ופשוט להכנה.


פסטה ברוטב אדום
חבילת פסטה
שמן (בערך כפית שמן-1 כף...)
1 בצל קצוץ דק
2-3 כפות שום כתוש
1-2 קופסאות רסק עגבניות
מים
מלח+פלפל אנגלי טחון
אורגנו – לפי הטעם




הכנה
מכינים את הפסטה לפי ההוראות שיש על גב החבילה.

הכנת הרוטב:
* מחממים את השמן בסיר שלא מצריך הרבה שמן ומוסיפים את הבצל הקצוץ ומאדים/מטגנים.
* לאחר כ-2 דק' מוסיפים את השום, רסק העגבניות והמים (אני שמה בקופסת רסק העגבניות את המים ומוסיפה את זה לסיר...), מוסיפים את התיבול.
*  מביאים לרתיחה, מנמיכים את האש ומבשלים 10 דקות ללא מכסה.
* מערבבים את הרוטב עם הפסטה ומגישים...
(הריח של האורגנו מדהים !!!)
הערה- יש שלא מוסיפים לרוטב הזה בצל – בעיני הבצל נותן לרוטב טעם מיוחד...

  
  


את הפסטה הבאה (זאת לא פסטה פרימיום – העדפתי להשתמש בפסטה אחרת שהיתה לי בבית...) החלטתי להכין בעיקר בגלל קופסת הפטריות.


לרוב אני לא מכינה אותה - בגלל שהרוטב שלה משמין יחסית - אבל אני אוהבת להכין אותה מידי פעם. 
הפעם הכנתי אותה בדרך יותר דיאטטית...  השתמשתי בשמנת לבישול 15% שבטח מכילה פחות קלוריות משמנת מתוקה, כמו כן במתכון הזה העדפתי לא להשתמש בחמאה...



פסטה ברוטב שמנת ופטריות
המרכיבים:
חבילת פסטה
לרוטב
250 מ"ל שמנת לבישול 15%
1 כף שמן
2 שיני שום קצוצות
1 קופסת פטריות
4 כפות יין לבן
מלח+פלפל אנגלי טחון
בזילקום – לפי הטעם
אגוז מוסקט - לפי הטעם

אופן ההכנה:
* מבשלים את הפסטה לפי הוראות ההכנה שעל האריזה עד לדרגת אל-דנטה.

* מחממים את השמן בסיר שלא מצריך הרבה שמן ומוסיפים את השום ומערבבים.
* מוסיפים את הפטריות ומטגנים מעט.
* מוסיפים את היין הלבן והשמנת ומביאים לרתיחה, מוסיפים את התבלינים.
* מבשלים עד להסמכה. מוסיפים את הפסטה, מערבבים ומעבירים לצלחת הגשה. 

המתכונים אגב טובים גם לתשעת הימים.

בתאבון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה